Blogartikelen
Wil jij ook ondernemen vanuit purpose en flow? Ik deel mijn business en marketing tips, inzichten en ervaringen!Mijn grootste 6 inzichten na 4 dagen Toby Robbins
In deze podcast deel ik mijn 6 grootste inzichten na het 4-daagse Tony Robbins event UPW. Gelachen, gehuild, een houten plank doormidden geslagen. Het was oprecht één van de tofste dingen die ik ooit gedaan heb. In deze aflevering deel ik mijn ervaring met deze...
Het inspirerende verhaal van Marion Cremers: hoe ze in een halfjaar haar business omgooide en haar jaaromzet x5 ging!
In deze podcast interview ik Marion Cremers. Ze coacht vrouwelijke ondernemers op het gebied van Personal Branding. Het afgelopen half jaar heb ik haar mogen coachen in de Impact Marketing School en daarna het Big Impact Programma. In een paar maanden tijd gooide ze...
Human Design: Ken jouw blauwdruk, leef jouw potentieel met Marije van der Laan
In deze podcast interview ik Marije van der Laan, Human Design Coach en gecertificeerd analist. Aan de hand van je geboortedatum, -tijd en -plaats geeft het Human Design-systeem een handleiding voor je dagelijkse leven. De sleutel tot jouw persoonlijke missie en...
Dat je iets nu nog niet ziet, gelooft of voelt betekent niet dat het onmogelijk is
Regelmatig als ik aan het hardlopen ben, krijg ik ineens een stroom aan inzichten. Mooi hoe dat werkt. Even uit je hoofd, focus op je lichaam en ademhaling. En ineens poppen goede ideeën en inzichten ineens als paddestoelen uit de grond. Het inzicht wat ik kreeg...
De transformerende kracht van de ademhaling met Dorien Blaauw
In deze podcast interview ik goede vriendin Dorien Blaauw over haar mooie werk als Rebirthing Breathwork Facilitator en het ondernemerschap. Zelf heb ik dit jaar de helende en transformerende kracht van de ademhaling mogen ervaren in een breathwork journey. Sindsdien...
Waarom een perfecte guru saai is én hoe je wel personal branding toepast in je business
In deze lange podcast neem ik je mee in: Wat veel ondernemers denken dat personal branding is, maar wat het eigenlijk juist NIET is Wat de reden is waarom mensen bij JOU willen kopen. Hoe je jezelf altijd onderscheid, waardoor je je NOOIT bezig hoeft te houden met...